מידע על משלוח

כל הפרחים שלנו נשלחים טריים באופן מושלם. הזרים נשלחים בהתאם להזמנה שסוכמה עם הלקוח. במקרה של חוסר יכולת לבצע את ההזמנה, כל החלפות הפרחים בזר מוסכמות מראש עם הלקוח לגבי החלפות חשובות. משלוח הזרים מתבצע בזמן שסוכם עם הלקוח.

במקרה שבזמן המשלוח הנמען אינו בבית, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לאחת מהאפשרויות הבאות:

להשאיר את המוצר שהוזמן אצל השכנים, ולהציב על דלת הנמען פתק המציין מי בדיוק קיבל את הפרחים בשמו. ליצור קשר עם הקונה כדי לברר את הצעדים הבאים.

הערה: במקרה של ביטול הזמנה, בשל כך שהנמען אינו נמצא ואין אפשרות למסור את ההזמנה, הכסף עבור המוצר שהוזמן לא יוחזר.

הזנת כתובת או מספר טלפון חלקיים או שגויים עלולה לעכב משמעותית את ביצוע ההזמנה. במקרה כזה, החנות אינה נושאת באחריות על עיכוב במשלוח ההזמנה.

במקרה שלא ניתן לבצע את המשלוח מהסיבות הבאות:

  1. הלקוח ציין כתובת שגויה או חלקית
  2. הנמען אינו נמצא, עבר דירה או עזב את העיר
  3. הנמען סירב לקבל את ההזמנה בעת המשלוח – לא יבוצע החזר כספי.

מועדי משלוח

בעת ההזמנה ניתן לציין תאריך משלוח. הזמנות מתקבלות לא יאוחר מיום לפני ההזמנה. לגבי הזמנות דחופות (היום להיום), לפני ביצוע ההזמנה, יש לתאם אפשרות משלוח וזמנו בטלפון 054-3160601

המשלוח מתבצע לערים בת ים, ראשון לציון וחולון. זמני משלוח הם מ-11:00 עד 19:00 בימי חול ועד 13:00 ביום שישי ובערבי חג. בשבתות ובחגים אין משלוחים. הזמנות שנעשות לימים אלה יימסרו למחרת.

בעת ביצוע ההזמנה ניתן לציין זמן משלוח מועדף או לאפשר לנו ליצור קשר עם הנמען. בעת ביצוע ההזמנה נתחשב בכל בקשותיכם, כולל זמן המשלוח. נשתדל לבצע את ההזמנה בזמן שהומלץ על ידכם.

דילוג לתוכן